تاکید نیروی پدافند هوایی بر لزوم بهره گیری بیشتر از دانش‌های بومی گفت و گوی تلفنی رئیس جمهور منتخب با رئیس جمهور قزاقستان افزایش آمار شهدای غزه به ۳۹ هزار نفر بیانیه وزارت دفاع روسیه درباره رزمایش امداد و نجات دریایی ۲۰۲۴ در دریای خزر تکذیب دستور اژه‌ای درباره توقف آزادسازی قیمت بلیت هواپیما مراسم تحلیف رئیس جمهور با حضور قطعی ۵ رئیس‌جمهور و ۱۰ رئیس مجلس از سراسر جهان برگزار می‌شود افزایش خیره کننده کمک‌ به دموکرات‌ها بعد از اعلام انصراف بایدن رزمایش امداد و نجات و امنیت دریایی ۲۰۲۴ به پایان رسید زاکانی به تهدید استعفای دسته‌جمعی برخی از اعضای شورای شهر تهران پاسخ داد نماینده ولی‌فقیه در سپاه: هیچ زمانی جبهه استکبار مثل امروز، احساس ضعف و شکست نداشته است صدور کیفرخواست برای علی‌اکبر رائفی‌پور (یکم مرداد ۱۴۰۳) نماینده مردم مشهدوکلات در مجلس شورای اسلامی: بیانات رهبری مسیر مجلس را برای رأی به وزرا روشن کرد سی‌ان‌ان می‌گوید که مشکلات مرتبط با سلامتی دلیل انصراف بایدن نبوده است رزمایش مشترک ایران و روسیه؛ شلیک های تمرینی به اهداف دریایی پیام اعتراضی یمن به شورای امنیت درباره تجاوزات اسرائیل به الحدیده دیدار محسن رضایی و مسعود پزشکیان؛ توصیه‌های رضایی به رئیس جمهور منتخب ملت خاندوزی: دریافت تنخواه از بانک مرکزی برای اولین بار صفر شد سربازان اعزامی شهریور ۱۴۰۳ بخوانند | اعلام مشوق های ویژه «سرباز ماهر» حضور بیش‌از ۳ هزار ایرانی در زندان‌های ترکیه صدور یک میلیون و ۶۶۰ هزار روادید برای سفر اتباع خارجی به ایران در سال ۱۴۰۲
سرخط خبرها

حملات مقاومت عراق به ۲ پایگاه آمریکایی در عراق و سوریه

  • کد خبر: ۲۰۵۵۵۲
  • ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۸
حملات مقاومت عراق به ۲ پایگاه آمریکایی در عراق و سوریه
مقاومت اسلامی عراق که ساعاتی پیش یک پایگاه آمریکا را در شرق سوریه هدف قرار داده بود، اعلام کرد 2 پایگاه دیگر آمریکا را در عراق و سوریه مورد حمله قرار داده است.

به گزارش شهرآرانیوز، مقاومت اسلامی عراق، شامگاه امروز (چهارشنبه)، از ۲ عملیات‌ دیگر علیه‌های پایگاه‌های آمریکا در شمال عراق و شمال شرق سوریه خبر داد.

مقاومت عراق در بیانیه نخست خود اعلام کرد که پایگاه آمریکا در نزدیکی فرودگاه اربیل را هدف حمله پهپادی قرار داده است.

ساعتی بعد، مقاومت عراق در بیانیه‌ای دیگر اعلام کرد که پایگاه آمریکایی «هیمو» در غرب فرودگاه قامشلی در شمال شرق سوریه را با سلاح مناسب هدف قرار داده است.

یک منبع در مقاومت اسلامی عراق به شبکه «المیادین» گفت پایگاه «هیمو» که نیروهای مقاومت امشب آن را هدف قرار دادند، یکی از پایگاه‌های حیاتی ارتش آمریکا و مرکز اطلاعاتی صهیونیستی-آمریکایی است.

این حملات در حالی انجام شده‌اند که مقاومت عراق ساعاتی قبل اعلام کرده بود پایگاه آمریکا در میدان گازی «کونیکو» در شرق سوریه را مورد حمله قرار داده است.

با این حال، منابع محلی سوریه و عراق درباره میزان خسارت وارده به پایگاه‌های آمریکا و تلفات احتمالی ناشی از این حملات جزئیات بیشتری منتشر نکرده‌اند.

مقاومت اسلامی عراق تاکنون ده‌ها بار پایگاه‌های آمریکا را در شرق و شمال شرق سوریه و در غرب و شمال عراق هدف حمله پهپادی و راکتی قرار داده است.

مقاومت عراق، آمریکا را مسئول اصلی حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه می‌داند و تاکید کرده است که تا زمان توقف تجاوزات علیه غزه به حملات خود ادامه خواهد داد.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->